♡ ڿڰۣڿڰۣڿڰۣ-----

Don ♥•*¨*•. t ♥•*¨*•.Speak

Dobrodošli na ove stranice
Neću Vam predstavljati sadržaj bloga.
Najbolje će biti da Vam se sam predstavi.
Prošetajte ovim stranicama i sami odlučite koliko ćete se zadržati .
Zadržite se onoliko , koliko Vam prija.

To je uvijek najbolja mjera.
ღϠ Lily ₡ღ

11. rujna 2015.




Razoružanog mene Amor stiže

Pred vašom strelom - ja ni luk ne uze



Jedino mi je bilo žao

što stvarno nikako nisam znao 

Čime sam sebi ta krila tkao?

Odkud mi svila za takva krila?







U rimskoj mitologiji, 
Kupidon ili Kupid 
(latinski Cupido) 
je bog erotske ljubavi, požude i ljepote. Povezan je sa grčkim bogom 
Erosom i 
hinduističkim Kamom.
 Drugi mu je naziv Amor.
 Kupidon znači 
"požuda", 
a Amor 
"ljubav".


[ஐ Lily of the West ஐ]Sade 



Zar ti nisam rekla..
U sta verujem..
Da li je neko rekao to..
U ljubav koja će trajati...
Zar ti nisam dala...
Sve sto sam imala tebi sam dala dušo..
Ovo nije obična ljubav..
ovo nije obična ljubav..

Nema komentara: